De praktijk is dagelijks telefonisch bereikbaar tussen 8:45 en 17:00 uur.

Indien niet direct opgenomen wordt, kunt u de voicemail inspreken en bellen wij u zo snel mogelijk terug.

Mocht u ons niet direct treffen en er sprake zijn van spoed, neemt u dan binnen kantoortijden contact op met uw huisarts en buiten kantoortijden met de huisartsenpost.

Contact Psycholoog Utrecht

Voor overige vragen kunt u ons bellen of een e-mail sturen via het onderstaande contactformulier.

    Telefoon

    Telefoon : 030-2074447

    E-mail

    info@welbewustpsycholoog.nl

    Direct Aanmelden

    Klik hier om je direct aan te melden

    WelBewust Psycholoog Utrecht heeft twee praktijklocaties. Afspraken kunnen zowel online als op een van de locaties plaatsvinden.

    Praktijk Leidsche Rijn

    Willem Frederik Hemanstraat 252, 3544 KP Utrecht

    Praktijk 't Zand

    Parkzichtlaan 214, 3544 MN Utrecht

    Bij WelBewust Psycholoog Utrecht streven we naar korte wachttijden. Hieronder vindt u meer informatie over de actuele wachttijden.

    Afspraken zijn mogelijk binnen en buiten kantooruren.

    Aanmeldingswachttijd: het aantal weken tussen het maken van een eerste afspraak en het moment dat die afspraak plaatsvindt.
    Behandelingswachttijd: het aantal weken tussen de intake en de start van de behandeling.

    Voor een intakegesprek en voor behandeling in de Basis GGZ bij WelBewust Psycholoog Utrecht gelden de volgende wachttijden per vestiging:

    Beeldbellen Therapie

    Aanmeldwachttijd: 0 - 1 week
    Behandelwachttijd: 0 - 1 week

    Praktijk Binnenstad

    Aanmeldwachttijd: vanaf 4 weken
    Behandelwachttijd vanaf 4 weken

    Praktijk Leidsche Rijn

    Aanmeldwachttijd: vanaf 4 weken
    Behandelwachttijd vanaf 4 weken

    Bovenstaande wachttijden zijn voor behandeling in de Basis GGZ en gelden per: 28 november 2022

    We hanteren een aanmeldstop voor de zorgverzekering Zilveren Kruis, en de bijbehorende labels. Dit komt doordat we geen budget meer hebben van deze zorgverzekeraars.

    Cliënten verzekerd bij de volgende zorgverzekeraars kunnen zich aanmelden en daarvoor hebben wij direct plek: CZ, ONVZ (inclusief VvAA, PNOzorg, Jaaah), Caresq (Aevitae), ENO, Zorg en Zekerheid, a.s.r., Ditzo, Aon student insurance, vergoeding via European Health Insurance Card (EHIC), DSW (inclusief in Twente en Stad Holland) VGZ (inclusief Bewuzt, Unive, ZEKUR, IZZ, IZA en UMC) en Menzis (inclusief Anderzorg, Hema en PMA).

    Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

     

    De informatie op deze website is zorgvuldig samengesteld. U kunt evenwel geen rechten ontlenen aan eventuele fouten of tussentijdse veranderingen.

    Heeft u vragen?

    Wij werken met terugbel afspraken. U kunt een voicemail achterlaten of via het contactformulier een terugbel afspraak maken.

    U kunt zich ook direct Aanmelden via het online Inschrijfformulier.