De praktijk is dagelijks telefonisch bereikbaar tussen 8:45 en 17:00 uur.
Indien niet direct opgenomen wordt, kunt u de voicemail inspreken en bellen wij u zo snel mogelijk terug.
Mocht u ons niet direct treffen en er sprake zijn van spoed, neemt u dan binnen kantoortijden contact op met uw huisarts en buiten kantoortijden met de huisartsenpost.
Afspraken kunnen zowel online als op een van de locaties plaatsvinden.
Bij WelBewust Psycholoog Utrecht streven we naar korte wachttijden. Hieronder vindt u meer informatie over de actuele wachttijden.
Afspraken zijn mogelijk binnen en buiten kantooruren.
Aanmeldingswachttijd: het aantal weken tussen het maken van een eerste afspraak en het moment dat die afspraak plaatsvindt.
Behandelingswachttijd: het aantal weken tussen de intake en de start van de behandeling.
Voor een intakegesprek en voor behandeling in de Basis GGZ bij WelBewust Psycholoog Utrecht gelden de volgende wachttijden per vestiging:
Bovenstaande wachttijden zijn voor behandeling in de Basis GGZ en gelden per: 9 januari 2023
Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).
Let op: De informatie op deze website is zorgvuldig samengesteld. U kunt evenwel geen rechten ontlenen aan eventuele fouten of tussentijdse veranderingen. Daarbij zijn de wachttijden een indicatie op basis van de voorgaande maand. De daadwerkelijke wachttijd kan hiervan afwijken en is mede afhankelijk van de indicatie voor de soort behandeling, benodigde/gewenste behandelaar en uw zorgverzekering. Wij doen altijd ons best u zo snel mogelijk een eerste afspraak aan te bieden.